Monday, December 1, 2008

bile nak grad?!

ahad aritu, aku g graduation day membe tadika, khadija name die. tp name glamour die dj. pagi tu janji ngan membe aku satu lagi, fannie, nak tunggu kat sacc kol 10. kol 9.30 baru aku bangon. hadeyh. pastu, cepat2 la g mandi and bsiap pe sume then turun g breakfast. ttbe pagi tu lapa, aku makan roti canai skeping ngan nasi lemak laok ayam sambil tunggu fannie miskol. pergh! kembong gile prot pastu. huhu. so, bile fannie da tepon, make berangkat la aku ke sacc pade pukol 11 lebeh sket.

memule tu tkot gak r sesat nak g uitm. due2 xbape tau jalan sangat. seb baek la sampai. pastu dalam uitm tu plak la sesat. bengong xde sign pape. pening r gak kan nak mcarik. tanye pak gad pown dorg da bad mood. baru pukol bape. hmm. ktorg parking la kat asrama dj kat seroja. p la kua duit, mane tau ade nak bli pape tok dj kan. xkan nak datang tangan kosong je, bak kate fannie. make, stelah lame mnunggu dj kat lua dewan budiman, org tu x habes kasik speech lagik. p la g carik hadiah tok dj. pergh, panas gile kot time tu. x brani nak angkat tangan tkot basah. nanti org nampak, malu. huhu. pastu ktorg pown decide nak beli sjambak bunge yang ade grad bear dlm tuh. haha, x saba nak grad. nak satu gak. :p

huh, nak carik dj kat lua dewan tu punye la 'senang' nyer. huhu. gile pnoh orang time tuh. dalam stengah jam pastu kot baru dapat jumpe. kasik la bouquet tadi dan ade sesi tangkap gamba skeping. huhu. xnak boh gamba kat sini sebab rupe aku hudoh. :p

da abes sume tuh, ktorg g jj bukit raje. makan kat old town white cafe. sume bli makanan len2 pastu tuka2. haha, lame x buat ngan nad, mar and shikin. da abes makan tuh, aku tunjuk dj jln nk g intec tok exam die besok nyer since dkat je ngan uma aku. last2 skali aku x konfiden ngan direction yang aku kasik, dj anta aku g uma tros. hadeyh, malu2. pastu abes begitu je la ari aku. huhu.

tapi malam tu ntah tibe2 abah nak kua, so ktorg g subang parade. of all places, tapi xpe la. sonok gak. huhu. itu je nak cite. ktorg g subang parade. haha. ibai bli cd ben 10. haih, bile nak grow up ini budak.


1st december aritu ade bday 2 orang membe ku! HAPPY BIRTHDAY!!! :D

fannie yang nak g korea. jangan lupe bawak balek bende best! ngah3! XD

ajaa yang pakai tudung putih tuh. =]

3 comments:

Imah Ims said...

bella
AKU NK lagu yg kau download tu boleh??
my ares cam doh gilaa.
nnt bukak sem aku amik kt kau leh?

bella said...

haha, bole aje imah~
anything for u.. ;)

Unknown said...

lagu nasyid xde ke bella? huhu...