Friday, May 29, 2009

khas buat nik :)


1)Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

2)Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
-kami mempunyai tarikh lahir yang same! :D
-die ni sgt comel n bulu mate die sgt lebat. jelez T_T
-sgt kreatip weh!! serious!!
-sgt pandai bajet mase walopown byk gile xtvt yg involve. hbat! d(^_^)b
-suke remind aku jgn kapel. time kaseh nik :)

3)Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
-bulu mate aku sbenar nyer panjang cume x lentik je. x ramai pasan.
-tlinge kanan aku tsangat la sensitip weh! kalo dengar lagu sbelah kanan je, macam ade org tgh gletek satu badan! XD plik ke x plik tuh?!
-aku sbenar nyer adalah seorang fashion victim, believe it or not T_T
-bile aku cakap aku gemok ato berat, sile pcaye.
-aku sangat suke cekelat :D
-tlg jgn pggl aku pendek. aku sbenar nyer petite k?
-aku x suke bile org call. sile msg je ek ;p
-slipar merah aku dari cfs maseh btakhta lagi di dpan bilik aku :) [ajaa mesti bgge ngan aku ;p]
-aku kalo pegi shopping, bli bratos2 skali gus tp kalo 'puasa' dr shopping, sbulan due bulan pown bole! :D
-aku cpat suke org tp x cepat nak jatuh cinte. haha, mrapu gile. ;p tp serious, lame da jantong aku ni x bdegop dgn kencang nyer. =/

4)anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
-haha, rase2 nyer sume cam da di tag. sape2 rase nak buat sile la~ :)

No comments: