Sunday, May 17, 2009

there's a first time for everything

ok, post kali ni xde kna mengena ngan tajok sangat.
huhu.
just nak cite.
smalam aku kua.
time nak naek bas tu aku da rase laen macam da ngan badan aku.
aku pown buat bodoh laa.
da jalan punye jalan, dalam kol 3/4 ptg gtu aku da mule rase lemah gile.
tgk muvi 'angels&demons'.
cam nak tdo je ngan bsilmut2 skali.
mmg x larat. :(
balek uia ade la dalam kol 6.
tros tido sampai 8.30 dalam keadaan bslimut dan kipas d 2.
nak kebah kan diri punyer pasal.
mlm tu nak g opis kol 9.30.
aku try bangon, kpale aku bpusing2 dan bpinar2.
aku baring la balek tok 5 menet konon nyer.
bangon2 da kol 9.30.
nak try bangon g toilet, hanye Tuhan saje yg tau prasaan aku mase tuh.
da la pning tahap maksima.
bdenyut mate weh! (mungkin nad paham prasaan ni)

pagi tadi aku bangon, alhamdulillah da kurang.
pning da dtahap paling minima, dmam ade la sket2 lagik.
aku xmo mkn ubat sbb xrti sgt makan pil nih! T_T
make dengan ati yang x brape berat, aku bgerak la ke opis. =]

ksimpulan nyer, jangan blagak jika anda da staon x dmam ato saket dalam jenis ape pown.
nnt jadik cam aku.
huhuhu.

tp!
yg best nyer, smalam aku bjaye bli satu baju yg x ktat pade arge yg sangat murah!
smalam sale sampai 70% kat isetan.
wee~!!! XD

4 comments:

Unknown said...

woit!!! bli baju tak mintak approval aku pun.... hhahahaha....

Mardhiah said...

habis laa...
hjr dah marah XP

bella said...

hahahaha, xpe ajaa..
ko mesti approve gile2 ngan baju tuh!!
da la laboh, murah gile pulak tuh..
anda akan tpegon..
ngah3.. XD

ayuni barney said...

nak shopping gak bebe! 70%??????!! gilee!!

bagos da sehat.. :) naseb baek ko tade migrain ko tau. haha