Friday, December 11, 2009

suka suki suko suke :D

okay!
sem baru da bermule!
jadi nyer, byk la azam baru aku kali ni!
muahahaha!
ye la sangat.
x buat pon azam baru sbenar nyer tp aku bharap aku dpt cope dengan sabjek2 sem ni sbb teramat la bz nnt okay.
aku sudah mule cuak walaupon baru 1st week.
hadoih la makjah. -_-;;
pape pon, kite kena bersemangat!
tp baru 1st week ni pon da macam2 aku tringin.
nak kasot baru la, baju baru la, gelang baru la.
duit x masok pon lagi.
hua3.
tambah lagi membe aku kat korea nak bli kan tshirt muse yg tour die tuh sbb muse dtg korea jan ni.
weehoo!
arap2 dapat sign matt bellamy skali! :D
yun, jgn jelez~ ;D

1st week ni pon zaf da ajak mkn2 kat lua which aku sgt suke!
dpt la jugak tgk dunie lua kat gombak tuh.
kalo x tperap je dalam uia tu haa.
x sonok langsong! hmph! X(
pape pon, time kaseh zaf n mar yg slalu ajak! :D

AND!
berita yang paling best skali!
4 minggu bturut2 jumaat cuti beb!
hahaha, sonok dpt balek uma.
tp of coz la akan ade 1 mggu aku x balek gak sbb nk buat pojek.
almaklumlah kan, pojek da start da pon. :)
mggu ni g karok dgn budak2 tikl dulu, mggu dpan ade bro dari US dulu nak kawen so WAJIB pergi sbb nak jumpe balek abang2 n kakak2 n makcik2 n pakcik2 kat US dulu!
argh! rindu gile mreka!
da la sume anak da baru la hape.
dulu tgk bujang keding aje.
huhu.
can't wait!

okay, itu shj utk kali ini.
sbenar nyer ade post laen tp tgh dlm proses meng-edit2 sbb post lpas ni agak sronok utk dbace make aku pon nk edit baik2.
heee :D

No comments: