Saturday, April 25, 2009

boredom has got me in it's hands...

damn, i'm seriously bored now.
da banyak kali bace da komik2 in my laptop.
as for videos, i didn't have the mood.
why oh why?!
T_T

td tgh tgk spongebob ngan mak.
cte tu je la yg buat mak tgelak gile2 slaen friends.
aku pown tgelak skali.
huhu.

td tgk iklan spongebob.
sok pagi kol 10 pagi ade episod baru.
ade johnny depp.
pergh, gile nak tgk!
ibai pown excited.
ttbe ade soklan mengejot kua,
"nak ibai kejotkan ke?!"
ces!!!!
gile mnusuk dalam lubuk ku!!!
tau la aku slalu bangon lambat.
da tbiase maa.
hahaha.
x sangke adek aku sendiri pown paham condition aku.
time kaseh ibai sbb nak kjot kn nabilah X)

6 comments:

donad said...

sgt bsn wehh!!!! :(

bella said...

kan3?!
x saba nak masok uia...
tp xnk masok lagi pown ade gak..
huhuhu...

R4FID said...

isy3...bgn lmbt....

bella said...

hahaha, standed laa...
balek uma pown tbiase ngan jadual kat uia.. ;p

delibest said...

haish.da boring ke?aku ade bnyk lg bnde x smpt buat.huhu.aku bgn awl dowh!haha

bella said...

hahaha, tahniah deli!! :D